Chcem ponuku

Reakcia REINS na COVID-19

Za posledných 30 dní sa takmer každému Slovákovi významne zmenil život. Naše dni sú ovplyvnené neviditeľným protivníkom s označením COVID-19, ktorého dopady sa ťažko predvídajú a kontrolujú.

Nový vírus a jeho následky neobišli ani podnikanie v oblasti realitných služieb. V REINS takmer nepretržite monitorujeme situáciu a snažíme sa analyzovať, aké dopady to všetko bude mať na naše osobné a obchodné životy. Na základe dát a spätnej väzby z realitného trhu vytvárame rôzne scenáre a strategické plány, aby sme dokázali prekonať aj túto krízu, ktorá je vo veľa faktoroch iná, ako bola tá v rokoch 2008-2009.

Cieľom REINS je aj naďalej poskytovať bezpečné služby našim klientom. Pozeráme sa tiež aj na spôsoby, akými môžeme pomôcť našim biznis partnerom z realitného trhu, najmä realitným kanceláriám a individuálnym maklérom, ktorí dopady pandémie pociťujú najviac.

Nižšie si môžete prečítať, ako sme k zmenám pristúpili a čo to pre nás všetkých znamená.

Zdravie kolegov a klientov je naša najväčšia priorita

Od 9. marca je naša kancelária zatvorená a všetkým členom tímu je nariadený tzv. home office, čiže práca z domu. Veríme, že týmto spôsobom môžeme aj našou troškou prispieť k zamedzeniu šírenia vírusu a k ochrane našich kolegov a ich rodín. Do kancelárie je vstup povolený len na nevyhnutné a krátke úkony, ktoré nie je možné vykonať inak, aby sme zaručili čo možno najhladší priebeh služieb pre klientov.

Pre ochranu klientov a partnerov sme úplne zamedzili osobný kontakt medzi nimi a členmi nášho tímu. Celá komunikácia medzi klientmi, našou spoločnosťou, bankami a úradmi prebieha elektronicky. Príjemne nás prekvapila rýchla adaptácia všetkých spomínaných strán na digitálne nástroje.

Digitálna transformácia a zrýchlenie inovačného cyklu

Na sociálnych sieťach je nemožné si nevšimnúť, ako rýchlo spoločnosti transformujú svoje procesy a služby do digitálnej formy. Táto nutnosť rýchlej adaptácie sa dá považovať za jedno z mála pozitív dnešnej situácie.

Podobne aj my sme v REINS aplikovali viaceré zmeny, ktoré prinesú väčšiu bezpečnosť ale aj efektivitu do nášho podnikania.

Klienti chodia na obhliadky našich bytov sami a nehnuteľnosti im manažéri odprezentujú cez videohovor. Dokumenty sa zdieľajú a podpisujú online. Komunikáciu s bankami a úradmi zastrešuje naše právne a hypotekárne oddelenie rovnako výhradne bez osobného kontaktu.

Chránime tak nielen zdravie ľudí, ale aj čas a životné prostredie.

Kvôli COVID-19 na trhu uvádzame nové služby, ktoré sme doteraz plánovali spustiť o čosi neskôr. Jednou z inovácií je kúpa nehnuteľnosti bez osobnej obhliadky našim investičným manažérom. Klienti tak môžu bezpečne predať byt alebo dom z pohodlia svojho domova bez toho, aby sa museli s niekým stretnúť.

Pre realitných partnerov máme pripravený aj nový program na ohodnotenie nehnuteľnosti do 2 hodín. Výpočet vychádza z nášho systému AVM (Automated Valuation Method), ktorý mapuje realitný trh a na základe stoviek rôznych parametrov identifikuje trhovú cenu nehnuteľnosti.

Táto aplikácia nám umožňuje poskytovať rýchle cenové ponuky na kúpu nehnuteľnosti a makléri tak vedia nájsť nájsť kupujúceho takmer okamžite aj navzdory komplikovanej dobe, v ktorej momentálne žijeme.

V REINS sme pripravení a odhodlaní priniesť v blízkej budúcnosti ďalšie inovácie, ktoré našim partnerským realitným kanceláriam prinesú osoh a zlepšia ich biznis.

Ak máte akékoľvek otázky, prípadne by ste sa chceli dozvedieť viac o našich produktoch a možnosti spolupráce, kontaktujte nás na office@reins.sk.

Erik Baťalík
CEO | REINS

Pokračujte v čítaní